Christelle Dabos: A tél jegyesei

Visszatekintés 2019-re könyves book tag




Visszatekintés 2019-re Book tag 



1. Az Év utolsó könyve: Alex T. Smith: A kisegér aki elhozta a karácsonyt

2. 2019-ben megismert író akit nagyon megszerettél: 
Nicolas Barreau egy kellemes meglepetés volt a számomra, akinek azóta már 2 könyvét is olvastam, a többi pedig gyarapítja a várólistámat.

3. A 3 legjobb könyv 2019-ben
-Taylor Jenkins Reid: Evelyn hét férje
-Cath Crowley: Szavak kékben
-D. Tóth Kriszta: Jöttem had lássalak


4. A legrosszabb könyv 2019-ben
Bár nagyon szeretem az írónőt, és valószínűleg a későbbiekben is fogok olvasni tőle, de a tavalyi év legnagyobb csalódása nekem Leiner Laura Emlékezz rám című könyve volt.

5. A könyv amin a legnehezebben rágtad át magad, annak ellenére, hogy tetszett
Ide Elena Ferrante Briliáns barátnőm című könyvét kell mondanom. Nagyon tetszett, de a feléig borzasztóan lassan haladtam vele.

6. Egy író akinek a munkásságával mindenképpen szeretnél megismerkedni 2020-ban
Ez egy igen fogós kérdés, mert álltalában nem szerzőt választok, hanem témát. Viszont Szaszkó Gabriellától biztosan fogok olvasni valamit. Böszörményi Gyulával sem mélyült még el a kapcsolatunk, amin szeretnék változtatni. :) Külföldi szerzők közül szeretnék megismerkedni Anna Gavalda munkásságával.

7. Egy könyv amit jövőre biztosan beszerzel. 
Szerintem meg fogom venni a nápolyi regények második részét, mert szeretném folytatni azt a sorozatot.

8. Egy 2020-as megjelenés amit nagyon vársz

Fábián Janka: A könyvárus lány című új regényének megjelenését nagyon várom. Nem sok mindent olvastam eddig az írónőtől de ez a könyv mind a címével, mind a borítójával nagyon megragadta a figyelmemet.

9. Visszatekintés 2019-re
Több könyvet sikerült elolvasnom, mint amire számítottam. Februárban megszületett a harmadik gyermekem, így külön örömmel töltött el, hogy mégis sikerült úgy beosztani az időmet, hogy tulajdon képpen az egyetlen hobbimról se kelljen lemondanom. 
Egyre többet olvasok a gyerekeknek is, ismerkedünk már kicsit az ifjúsági könyvekkel is, és én is felfedeztem új szerzőket, új témákat magamnak. Ez elsősorban egyébbként a Booktuber videóknak köszönhetó. Nem gondoltam volna, de lelkes rajongója lettem több csatornának is. :) Hasonlóan jó évben reménykedem 2020-ra is. 

Megjegyzések