Christelle Dabos: A tél jegyesei

Christelle Dabos Tükörjáró sorozat  

Kép forrása: Moly.hu

"Anima ​lakói szerint a tárgyaknak lelkük van, különös adottságaik révén pedig kommunikálni is tudnak velük. Ujjaik alatt összeforr minden, ami szakadt vagy törött, érintésük nyomán feltárul a tárgyak és használóik múltja is. Ophélie azonban nem csak ezért különleges: briliáns ügyességgel közlekedik a tükrökön keresztül.
Békés hétköznapjainak azonban a Matrónák döntése vet véget: el kell hagynia otthonát, férjéül pedig a megmaradt világ legrosszabb hírű Sarkáról származó, gyűlölt és rettegett kincstárnokot, Thornt szánják. De vajon miért éppen őt?"




Későn jutott el hozzám ez a könyv. Volt egy időszak amikor nyugodtan mondhatom, hogy a csapból is ez folyt. Emlékszem kikölcsönöztem a könyvtárból és el is kezdtem olvasni, de pár fejezet után félretettem és visszavittem. Telt az idő és újra és újra szembejött és még mindig ott volt a kívánságlistámon, nem értettem miért nem rendeltem még meg. Ha mindenkinek ennyire tetszik akkor majd én is mennyire fogom szeretni.

Jajj de nagyot tévedtem. A kötet is tudta, hogy nem kell a kezeim közé kerülnie mert nem leszünk jóban. :) Az hogy szenvedtem olvasás közben valami nagyon enyhe kifejezés. Folyton azt kérdezgettem, hogy miért? MIÉRT? Miért szeretik ezt annyira amikor én baromira unom. Vajon velem van a baj, a történettel, vagy mi az ami nem passzol? 

A világ amit Christelle Dabos felépít kreatív, egyedi, különleges. Annyira de annyira jó is lehetett volna az egész. Nekem hiányzott belőle a cselekmény. Szuperül körül van írva minden, de nekem ennél még több kell, vagy inkább leírásból kevesebb és történésből több. KLasszul megismerhettük a szereplőket, pontról pontra látom magam előtt a helyszíneket, de cselekményből nem volt túl sok. Ez így most ilyen formában nem, hogy nem szippantott be de szabályosan taszított.

Továbbra sem értem hogy ez sokaknak hatalmas kedvenc lett.  Azon gondolkozom mégiscsak kellene adnom egy lehetőséget a folytatásnak, hátha az első rész a világfelépítésről szólt és majd a másodikban az események is beindulnak igazán. Nem tudom... Az biztos, hogy ez nem mostanság lesz mert most sokkal sokkal több olyan könyv van ami prioritást élvez.


 

Megjegyzések