Christelle Dabos: A tél jegyesei

Év eleji book haul

Könyvbeszerzések



Nem tudom ti, hogy vagytok vele, de mióta anya vagyok nem vagyok egy nagy könyvvásárló. Inkább alkalmakra kértem egyet egyet, ha meg én vettem akkor azok bizony gyerekkönyvek voltak. Nem különösebben zavart a dolog, mivel nagy könyvtárba járó vagyok, szeretek bogarászni a polcokon, figyelni milyen újdonságok érkeznek hétről hétre. Viszont úgy döntöttem felfrissítem a könyvespolcomat és megleptem magam pár új darabbal. 8 darab lett egyelőre, ebből egy ajándékkönyv volt a könyvmolyképző valentin napi akciójának keretében. Van viszont egy olyan érzésem, hogy ez a szám hamarosan tovább növekszik majd. A 8ból kettőt már el is olvastam ami azért nem is olyan rossz.

Amikor a legkisebb fiamat altatom általában Booktubereket nézek a tévében. A gyerek is issza magába a könyvajánlókat, de ha ezt nem is baromi hamar elalszik rajtuk. :) Viszont a sok viedót nézve akkorára bővült a várólistám, hogy azt elmondani is nehéz. Ezek közül szemezgettem. Persze mire ezek megérkeztek sokkal több került fel újra a listára így nem kerültem semmivel sem előrébb, viszont igazán klassz könyvekkel gazdagodtam. Legalábbis remélem :)

Íme akkor a lista a választottjaimról.


Brittainy C. Cherry : A szív ritmusa
Ezt a könyvet már el is olvastam. Kihoztam először a könyvtárból és annyira tetszett, hogy félretettem és azt mondtam ezt meg szeretném venni. Kell a polcra. Azóta már az írónő más könyvét is olvastam. Imádtam!





Naomi Aldermann: Hatalom
Amint mondtam rengeteg ajánlást néztem a youtube-on és tulajdon képpen nem volt olyan amelyikben nem szerepelt volna ez a könyv. A Történet is megragadta az érdeklődésemet, így úgy gondoltam ez is egy jó választás lesz majd.

Stephanie Mayer : Twilight 2.0 

Nagy Twilight rajongó voltam az egyetem alatt. Na jó nem durván, de minden könyvet olvastam, minden filmet láttam, így ezt is be szerettem volna szerezni. A férjem nagyon kiröhögött, főleg mikor elmondtam, hogy ugyan az mint az Alkonyat csak a nemek vannak felcserélve. Körülbelül a felénél járok már de még nem tudom eldönteni tetszik e. Néha hetekre félrerakom...


Marjane Satrapi: Persepolis
Ezt is elolvastam már, mondom hogy egészen ügyes vagyok :) A múlt év nagy felfedezései voltak nekem a képregények. Ez egy nagyon érdekes könyv. Közel hozza az emberekhez az aktuális háborús konfliktusokat. A szereplők kissé szürreálisak időnként, a nyelvezete nekem nem jött be és a képi világ sem nyerte el maradéktalanul a tetszésemet, mégsem bánom hogy elolvastam a téma fontossága miatt.

Holly Black, Cassandra Clare : A Vaspróba
Szintén egy videós ajánlásban láttam, amiben elhangzott hogy Harry Potter szerű, legalább olyan jó de mégis más. Nah hát ennél több nekem sem kellett. Nagyon sok érzelmes, mondhatni drábai könyvet olvastam az utóbbi időben és nagyon vágyom valami izgalmasra. Próbálkoztam már több mindennel de egyik sem ragadott magával. Remélem majd ez igen :)

Erin Watt : Igazán szerelem
Az írónőtől olvastam már a Papír hercegnőt ami tetszett. Könnyed olvasmánynak tűnik, a borítója nagyon szép, ez a könyv körülbelül ezért került be a Vaspróba mellé a kosaramba.






Stephanie Garber : Caraval
Igen ezt a könyvet sem kell nagyon bemutatni, és igen én még nem olvastam Csodaszép a borítója, imádom a kemény kötéses könyveket is. A terjedelme viszont picit megrémített, és kicsit félek is, hogy mindenkinek annyira tetszett nekem meg majd nem fog. DE ezt majd hamarosan kiderítem.

Mary Janice Davidson - Egy haláli szingli meséi
Ez az a könyv amiről a világon semmit sem tudok. Sőt, még csak nem is hallottam róla soha. Ajándék könyv volt a könyvmolyképzős rendelésem mellé Valentin Nap alkalmából. Gyorsan rákerestem és az tuti, hogy nagyon vicces, és végülis 81%-ra értékelték a molyok így biztosan adok majd neki egy esélyt.

Ennyi volt az én első két hónapos beszerzési listám. Nagyon boldog vagyok, hogy ennyi új könyvel gazdagodott a könyvespolcom, már csak abban reménykedem, hogy egyik sem fog túl nagy csalódást okozni, mert mindegyikhez nagy reményeket fűzök.

Megjegyzések