Christelle Dabos: A tél jegyesei

Új tervek

Feltámadunk, átalakulunk, horrá újra írok :D

Év közepe van,mikor is kellene új tervekbe fogni ha nem most? De hát mikor ha nem most? Rengetek minden változott az első bejegyzés óta, én is sokat változtam. Tulajdon képpen egy dolog állandó, méghozzá az, hogy olvasni imádok. Regény, mese papíron vagy elektronikusan? Mindegy. Olvasni kell! :)
Nagyon, nagyon vágyom valami kreatív elfoglaltságra az itthoni anyai teendők mellett ezért elhatároztam, hogy visszatérek a blogoláshoz. Már csak a kellő időt kell megteremteni,a posztok megírásához. Hiszen van miről írnom nem is kevés dologról, csak a tartalom fog változni kissé.

Elbúcsúztatni nem szeretnék egy műfajt sem, mert amiket eddig szerettem azokat továbbra is, viszont sok gyerekkönyves ajánló várható fiús és lányos szemszögből is, mert hát nem mindegy a lovagok, markolók valamint hercegnők aránya egy mesekönyvben. Molyon figyelve a statisztikákat, az elolvasott könyveim legalább nyolcvan százalékban mesekönyv. :) Havi egy két könyv fér bele az időbe csak saját szórakozásra
 Készülök hamvaimból újra éledni és újult erővel, hatalmas lelkesedéssel belevágni az írásba amit mindig is imádtam csinálni. Gyerekzsivalytól hangosak a mindennapok, lehet bármilyen feszült is a hangulat a dackorszak közepén az esti mese szent és nem maradhat el. Ahhoz az összebújáshoz mindennyian ragaszkodunk. Aztán miközben ők megpróbálnak elszenderülni, előkerül anya könyve is így egy kis olvasási időt tudok lopni magamnak is.


Megjegyzések