Christelle Dabos: A tél jegyesei

Deme László - Zsófi és a zoknivadász

Deme László - Zsófi és a zoknivadász

Említettem, hogy ezentúl gyerekkönyves ajánlók is lesznek, és ígéretemhez híven itt is az első. Azok közül fogok mindig szemezgetni amit vagy nagyon vagy nagyon nem szerettek a gyerekek. Nagy kritikusok, szóval komoly kitételeknek kell megfelelnie egy könyvnek, hogy mind az 5 éves lányom, és a 3 éves fiam tetszését is elnyerjék. Ez a könyv pedig ilyen volt.

Van úgy, hogy kéthetente könyvtárban vagyunk, mert délben és este is olvasunk, így mindig kell a muníció. Azt vettem észre, hogy mindig több olvasmányunk is van egyszerre, és a napi hangulathoz választanak valami estimesét. Van úgy, hogy kell olvasni egy fiús és egy lányos történetet is mert, hát az úgy igazságos. :)
Az egyik ilyen könyvtárlátogatáskor kaptam le ezt a könyvet a polcról, nagyon bele se olvastam de tetszett a címe így azonnal magammal vittem, hogy majd otthon kiderítjük tetszik e nekünk vagy sem. 3 gyerekkel nem csak vásárolni, de könyvtárba járni is külön izgalom, pedig a háromból egy még csak a babakocsiból sikítozik.
A könyv hazakerült, a lányom érdeklédését azonnal felkeltették a képek, a fiam pedig a vadász szóra kapta fel a fejét.
Egy nagyon izgalmas kis történetet kaptunk, 2 este végeztünk is vele, és komoly benyomást tett rájuk. Másnap unokatesó és mama is Zsófiról, a széthagyott zoknikról és Kummanó királyfiról hallott aki éjjel jön és összeszedi a fél pár zoknikat.

Annyit azért kiemelnék, hogy félős gyerekeknek nem ajánlom, mert még az én két bátor gyerköcöm is kislámpát kér elalváshoz, és biztos ami biztos összeszedegette a szőnyegről az összes zoknit, véletlenül se látogassa meg őket éjjel senki. :)

Megjegyzések