Christelle Dabos: A tél jegyesei

Itt van az ősz, itt van újra...Könyves selfire fel! :)

Beköszöntött az ősz, én már érzem. A babakocsi alatt zörögnek a falevelek, elraktuk a napozókat, elővettük a kis zoknikat. Persze nem csak ez jelzi az évszakváltást. :)

Szeretem ezt az évszakot, azt hiszem a tavasz után ez a kedvencem. Imádom a színeit, a hangjait, igen még az eső halk kopogását is szeretem az ablakon. Szeretem, hogy lassan előkerülnek a teák a szekrényből, és többször foghatok kávétól, forrócsokitól gőzölgő bögrét a kezemben. Most még jobban élvezem a sétákat a lányommal. Mintha a természet egy nagy csörgőt rakott volna fölénk. Nincs játék ami felülmúlhatná a száraz falevelek színkavalkádját, és azt a zenét amit a szél játszik rajtuk.

Még mindenki a nyári élményeiről beszél, és a nyaralós képeket mutogatja. Én most arra buzdítanék mindenkit, küldjön nekem képet amin a kedvenc könyvével szerepel, vagy a kedvence szerepel a kedvenc könyvével, legyetek aranyosak, kreatívak, jöhet bármi. A versek után árasszák el a facebookot azok a képek, amin olvasó emberek, állatok szerepelnek. Éppen ezért minden nap megosztok majd közülük egyet-kettőt attól függ hány képpel árasztotok el egyszerre. Legyen az ősz az olvasás évszakja!

Tehát olvasásra és fotózkodásra fel! Helyszín mindegy, könyv mindegy érezd jól magad közben és utána ezt oszd meg velem, velünk. :)

A képeket facebookon várom privát üzenetben :)


Megjegyzések