Christelle Dabos: A tél jegyesei

Marc Lévy - Mint a mennyben

Marc Lévy - Mint a mennyben

"Volt egyszer egy kisfiú, Louis, aki esténként nem tudott elaludni. És a papája, Marc, aki minden este leült Louis ágya mellé és mesét mondott neki. Aztán egy napon Marc, a harmincöt éves francia mérnök nem a fia ágyához ült, hanem az íróasztalához, hogy a felnőtteknek is meséljen egy történetet. Egy modern tündérmesét...
Volt egyszer egy fiatal, csinos San-Franciscói orvosnő, Lauren, aki egy napon karambolozott, súlyosan megsérült és kómába esett. És egy fiatal mérnök, Arthur, aki egy este furcsa zajt hallott a fürdőszobaszekrényből. Kinyitotta és felfedezte... Laurent. Pontosabban a szellemét, hiszen Lauren teste a kórházban feküdt. Arthur hamar rájött, hogy ő az egyetlen, aki látja és hallja a lányt. Különös kapcsolat, először barátság, majd szerelem szövődött a két fiatal között. Aztán egy nap az orvosok meggyőzték Lauren édesanyját, hogy nincs remény, a lánya soha nem fog magához térni, egyezzen bele, hogy lekapcsolják a gépekről, amelyekkel életben tartják a testét. Arthur ekkor elhatározta, hogy elrabolja Laurent, és elrejti-elbújtatja tengerparti házában, ahová édesanyja halála óta egyszer sem tette be a lábát..."

Mindig megfogadom, hogy először elolvasom a könyvet és csak ezután nézem meg a filmet, amit készítettek belőle. Itt éppen fordítva történt. Megnéztem a filmet, ami azóta is rajta szerepel a Top10-es listámon, imádtam. Vicces volt, romantikus és eredeti.

Beszabadultam a könyvtárba és ott várt rám a könyv a polcon. El sem hittem h könyv is készült belőle. Pontosabban azt hittem a filmből készült könyv. Tévedtem.
Először kicsit csalódott voltam mikor nem úgy pörögtek az események mint ahogyan számítottam rá. Voltak ismerős jelenetek és teljesen ismeretlenek is. Az alap történeten és szálon kívül, nagyjából semmi más nem stimmelt. DE így volt jó.
Most azt mondom a kettő valahogy egy egészet képez és nagyon kedvesen, bájosan egészíti ki egymást könyv és film. Összességében már nem csak a film került fel a Top10-es listámra, hanem a regény is. Ajánlom mindenkinek akinek egy kicsit is tetszett a film. Jól szórakozhat majd a regényen is, és igen romantikus, de egyben misztikus és magával ragadóan pörögnek az események. 

Megjegyzések