Christelle Dabos: A tél jegyesei

Cecelia Ahern - Nyomomban az Életem

Cecelia Ahern - Nyomomban az Életem


"Mi történik, ha nem veszed komolyan az életed? Lucy Silchester még a 30. születésnapja előtt megkapja a választ. Élete bekopogtat hozzá egy mókás idegen férfi képében, s szembesíti azzal, amit a szerelmével való szakítása óta nem volt hajlandó tudomásul venni: hogy nagy bánatában szinte megszűnt létezni. S elkezdődik egy megható és mulatságos kalandsorozat, mely során a kissé különc lány újra rátalál családjára, barátaira s bizony a szerelemre is. Megható, vicces és tanulságos - Cecelia Ahern új regényében bemutatja, mi történik, ha nem figyelsz eléggé az életedre, és hogy sosem késő újrakezdeni."



Örömmel jelenthetem, hogy ebbe a történetbe én bizony beleszerettem.
Könyves múltam miatt tudom, hogy az Ui.: Szeretlek az egyik legnépszerűbb és legkeresettebb könyv lett az utóbbi időben. Filmen én is láttam már, de a könyvhöz még nem volt szerencsém. Mikor megláttam ezt a könyvet megint csak a könyvtárban, alig hittem a szememnek. Azonnal lecsaptam rá. hazahoztam, dédelgettem és azonnal belevetettem magam. Sok idő kellett hozzá míg kivégeztem, de megérte.

Ezt a könyvet szerintem nem is szabad elkapkodni. Idő kell, hogy minden egyes rejtett sorát emésztgessük, és felfogjuk. Rá kell jönni hogy nekünk éppen mit mondanak az oldalak. Sokkal több plusz van benne mint ami először látszik, csak kicsit ki kell nyitnunk a szívünket hozzá. Azt hiszem aki ezt megteszi, nagy élményben részesül, és nem fogja megbánni, hogy elolvasta ezt a történetet.

A könyvben Lucy a főszereplő fizikai valójában találkozik az Életével, akit eleinte, mikor padlón volt egy kopaszodó, büdös lehelletű, pattanásos férfi testesített meg. A férfi kinézete mindig attól függ hogyan érzi magát éppen az életben. Amikor szerencsétlennek érezte magát, kis kopasz ürge ült mellette, mikor összeszedte magát egy fess magabiztos férfi támogatta. Valahogy úgy kell elképzelni, hogy ha az életünk rossz vágányon van, saját magunkat is utáljuk, viszont ha összekapjuk magunkat a kisugárzásunk is megváltozik. Ha negatívak vagyunk saját magunk társaságát is nehezen tudjuk elviselni, pont úgy mintha egy rossz küllemű, és még rosszabb modorú emberrel kellene eltölteni bizonyos időt. Megmondom őszintén én elképzeltem vajon, hogyan nézhet ki az én életem...

Azt hiszem sok ember kellene, hogy tényleg levelet kapjon az életétől, és hogy rájöjjünk arra, ha valami rosszat teszünk, hazudunk azzal saját magunknak, az Életünknek ártunk a legtöbbet. Nem gondoltam, hogy ennyire el leszek ragadtatva ettől a könyvtől. Minden benne volt amit szeretek. Romantika, humor ás még el is gondolkoztatott. Benne volt az a plusz amitől igazán szeretem az olvasás misztériumát. :) Egy hatalmas igen ennek a könyvnek, és még, még még ilyet. Sokat!

Gigi ajánlási fok: 5/5

Megjegyzések