Christelle Dabos: A tél jegyesei

M.C. Beaton - Agatha Raisin és az elkóborolt túrázó

M.C. Beaton - Agatha Raisin és az elkóborolt túrázó

"Rövid távollét után Agatha Raisin visszatér Carselyba, hőn szeretett cotswoldi falvába, és persze jóképű szomszédjához, James Lacey-hez. Igaz, James nem repes az örömtől, hogy viszontláthatja, de Agatha figyelmét hamarosan leköti egy szenzációs gyilkosság. Az áldozat, akire egy mezőn találnak rá, egy Jessica Tartinck nevű fiatal túrázó, aki azzal tört borsot a helyi földbirtokosok orra alá, hogy ragaszkodott a rég feledésbe merült szolgalmi utak használati jogához."
  
Egyre jobban szeretem ezt a sorozatot. Sajnos kicsit csapongok benne, hiszen eddig minden második kötetet olvastam csak, de legalább így is kijelenthetem, hogy nagyon szórakoztató és tökéletesen élvezhető így is. A borítókért külön emelem a kalapom a szerkesztőknek.

Az egész úgy kezdődött, hogy a laptopom megadta magát, és nem tudtam dolgozni, pedig én akartam, esküszöm akartam. Így viszont míg a párom egy nagy levegővétel mellett nekiült újra életet csiholni a gépembe nekiültem olvasni. Egy nap alatt végeztem vele. Egyik oldal jött a másik után, és nagyon élveztem. Nem vagyok az a krimi rajongó fajta, a romantika valahogy jobban az én műfajom, de ez a sorozat nagyon tetszik. Van benne minden: szerelem, intrika, gyilkosság. Agatha a maga szerencsétlen módján egyre szimpatikusabb lesz nekem, és várom a folytatást. Remélem hamarosan ezt is megszerezhetem magamnak, vagy legalább egy olvasásra.

Egy kritikával élnék esetleg, méghozzá a könyv terjedelme meglehetősen csalóka, hiszen az utolsó harminc oldal már nem a regény része, hanem könyvajánlók sokasága. Már az előző résznél is így volt, ezért nem lepődtem meg annyira. Minden esetre ez nem tetszik, és irgum burgum annak aki kitalálta!

Gigi ajánlási fok: 5/4

Megjegyzések