Christelle Dabos: A tél jegyesei

Áprilisi előrejelzés

Izgalmas könyveket hozott az április

Nagy fába vágom a fejszémet áprilisban, hiszen 6 könyv vár arra, hogy elolvassam, és hogy beszámoljak nektek róla. Az egész egy elhatározással kezdődött méghozzá azzal, hogy ismét beiratkozom a könyvtárba. 
Egyre csak gyűlnek és gyűlnek a könyvek a lakásban, és csekély az esélye, hogy új könyvespolc is érkezik melléjük, így úgy határoztam ismét aktív részese leszek a körzeti kis könyvtárnak. Végül is én is könyvtáros lennék, vagy mi, legalábbis végzettségileg. Azt kell, hogy mondjam meg voltam lepődve, nagyon jó könyveket találtam és most azt sem tudom hova kapjak. 6 könyvel jöttem haza, ebből 5-öt a könyvtárban találtam, a másikat a munka helyem adta kölcsön. 
Mindig is imádtam olvasni, sokszor volt olvasási rohamom, amikor szabályosan faltam a könyveket, és azt hiszem ez most ismét egy ilyen időszak. Én is kíváncsi vagyok, hány könyvet fogok tényleg elolvasni ebben a hónapban, na nem azért mert nem akarok, hanem mert az időm is nagyban befolyásolja mindezt.

Akkor nézzük mik kerülnek áprilisban terítékre:




Már folyamatban van. A 100. oldalnál járok és egyre inkább tetszik. Már érzem, hogy az izgalmak még csak most jönnek. :)






Philippa Gregory - A szűz királynő szeretője

Csupa jót olvastam róla, és kíváncsi vagyok mit tartogat a számomra. Nem mindig tudom végigolvasni a történelmi regényeket... kíváncsi vagyok, ez kivétel lesz-e.




Maggie Stiefvater - Forever (Örökké)

Az első két részt, olvastam és imádtam. A második részről (Linger) írtam is már korábban. Mégsem tudom, mi lesz a történet vége, lehet ő lesz a következő áldozat aminek nekiesek.



A rukkolán láttam először és húú, szerintem ez is nagyon jó lesz. Kedvelem a boszorkányokat. :)




Nagyon szeretem az írót. Megláttam és hazahoztam. El sem olvastam miről szól, csak itthon... Romantika minden mennyiségben. Nekem való!
Kazuo Ishiguro - Ne engedj el...

Szintén a megláttam és hazajött kategória. Tetszett a borítója. Kíváncsi vagyok, mennyire tükrözi a belsőt.
Gail Carriger - Soulless Lélektelen

Sokak kívánság listáján láttam a molyon, és most ott volt, ott mosolygott a polcon, és szerintem engem várt. Vámpírok, vérfarkasok, ez már egyszer bejött. :)









Megjegyzések