Christelle Dabos: A tél jegyesei

Lissa Price - Testbérlők

Lissa Prica - Testbérlők

A Földet háború pusztította, emberek milliói haltak meg. S ebben a világban valóra válik az emberiség régi álma. Végre lehetséges egy másik személy testébe bújni. A 16 éves Callie rábukkan egy titokzatos helyre, ahol rászorult tinédzserek bérbe adhatják fiatal testüket a társadalom idős, de tehetős polgárainak. Amikor azonban a fejébe ültetett szerkezet meghibásodik, Callie öntudatára ébred, és dúsgazdag bérlőjének mesés életét kezdi élni.

Aztán a lány ráébred a halálos tervre, aminek ő is része. Az összeesküvés szálait befolyásos emberek mozgatják, és Callie kénytelen lesz végére járni a rejtélynek, ha életben akar maradni. Ez pedig nem lesz egyszerű, mert ebben a világban tényleg senki sem az, akinek látszik.





Igen igen igen!
Először a borítója fogott meg, rögtön kíváncsi lettem vajon mit is rejthet a szép köntös. Sokszor fordult már elő, hogy sima reklámfogás volt a csalogató külső. Na ez a könyv nem ilyen volt. 
Imádtam az első sortól egészen az utolsóig. Félve kezdtem bele az Éhezők viadala okozta csalódás után, de igazi élmény volt.
Izgalmas, cselekben gazdag, tetszett a stílus, tetszett a mondanivalója. Alig tudtam letenni. Mint már említettem, antikváriumban dolgozom, naponta akadnak könyvek a kezembe, amik van hogy el is vonják a figyelmemet az aktuális olvasmányomról, de most nem. Vártam, hogy hazaérjek, és nyugodtan engedtem át a páromat a számítógépének, hogy én még egy kicsit, és még egy kicsit olvashassak belőle. 
Azt mondják most nagy sláger a disztópia regény. Nem tudom eldönteni, hogy ez engem megfog vagy sem. Az éhezők viadala után állítottam, hogy nem, most viszont, hogy igen igen! Ez a világ simán megtörténhet, nem rugaszkodott el olyan nagyon a valóságtól, és tökéletesen bele tudtam élni magam a főhősnő helyébe. De hogy mi fogott meg igazán? Hogy oldalról oldalra tudott meglepetést okozni, egy pillanatra sem hagyta, hogy lankadjon a figyelmem. Mindig volt benne egy plusz csavar amire nem számítottam, sőt a vége is ilyen volt. Az biztos, hogy amint megjelenik a második rész meg kell szereznem magamnak. 
Vannak könyvek amikkel lassan halasok, amiket elolvasok, mert illik olvasni, vannak könyvek amiket végigolvasok ha már egyszer belekezdtem, és vannak amiket igazán élvezek. Annyira más ez mint a korábbi romantikus történeteim, nem sírtam rajta nem nevettem rajta, de végig izgultam az egészet. 
Remélem felkeltettem az érdeklődéseteket. Ugyanis ez volt a célom! Irány a könyvtár és a könyvesboltok, nem vagyok ügynök, lehet hinni nekem bátran. Ezt a könyvet el kell olvasnia mindenkinek aki most a disztópia szót emlegeti. Nem kapott akkora reklámot mint az Éhezők viadala, nem készült belőle film (még), mégis én azt mondom, nem fog csalódást okozni a téma kedvelőinek.

Idézet a könyvből:
"Vajon Hamupipőke elgondolkodott azon az éjszakán, amikor szép báli ruhában szórakozott, hogy meggyónjon a hercegnek? 
Gondolt arra, hogy elmondja neki, egyébként, hercegem, a hintó nem az enyém, ez csak egy mocskos kis mezítlábas lakáj? Nem. Élte a pillanatot. Aztán éjfélkor lelépett szépen."

Gigi ajánlási fok: 5/5 :)

Megjegyzések