Christelle Dabos: A tél jegyesei

Kezdetek

 Könyvfaló, ez lennék én.


“A könyvekben olyan igazságokat találasz, amelyeket a barátaid nem mertek elmondani”
(Démokritosz)

Gyerekkorom óta falom a könyveket. Aludtam már rajtuk, estek már a fejemre, 3évig tanultam is róluk, és most már másfél éve, még könyvek között is dolgozom.
Szóval mit kell ennél többet mondani, bármerre fordulok könyvek vesznek körül. Régóta terveztem ennek a blognak az elkezdését, és most a Rukkola adta meg a kezdő lökést. 3 hete használom az oldalt, de 10 friss olvasmánnyal lettem már gazdagabb. Aki a klasszikusan vett szépirodalmat szereti, nem biztos , hogy az én blogom lesz a kedvence. A szívemhez, a mai kortárs szórakoztató irodalom áll közel. Aki netalántán vissza visszatér majd, az fog itt találkozni, könyves idézetekkel, kritikákkal, olvasási tervekkel. Írókat nem sorolnék fel, mert igyekszem mindenből válogatni egy kicsit. Hiszen nem mondhatok addig véleményt semmiről amíg egy kicsit legalább bele nem kóstoltam.
Írásra fel. :)
  

Megjegyzések