Christelle Dabos: A tél jegyesei

2015-ös év margójára

2015-ös év margójára


Azt hiszem az egyik legaktívabb évem volt eddigi életemben. A munka helyét egy még keményebb hivatás vette át, méghozzá az anyaság. Imádom ezt, még akkor is ha a műszak nem ér véget nyolc óra után, kevesebb időm van magamra, a lakásra a lényeg hogy Neki minél több idő, figyelem, szeretet jusson. 

Igyekszem mégis figyelni, hogy megtartsam önmagam is, és időnként igenis foglalkozzak valami olyan hobbival ami nekem fontos. Mi lehet más ez ha nem az olvasás? A déli alvás közben a gyors ebéd közben mindig olvasok pár oldalt. rutinná vált és olyan nagyon jólesik. Büszke vagyok rá, hogy a 2015-ös évben sok könyvet tudtam elolvasni, sikerült teljesítenem azt a célt amit kitűztem magam elé 20 könyvet olvastam el. Ezt ebben az évben picit tovább feszítettem, így az a terv, hogy ebben az évben megpróbálok 25 könyvet elolvasni. Remélem sikerülni fog.

Másfél év tapasztalata azt mutatja, a könyvek szeretete tovább öröklődött, így a könyvlistámon most már megjelent Bogyó és Babóca és Boribon is. Úgy érzem ez a lista is csak nőni és nőni fog. A világ legbüszkébb embere voltam, mikor minap büszkén vonult be a könyvtárba, illedelmesen köszönt, kiválasztotta a maga három könyvét és jöttünk haza olvasni. Együtt olvasni <3 

Továbbá fogadom, hogy ezekről a könyvekről igyekszem rövid szösszeneteket is közzé tenni, mert hát ez is nagyon hiányzik, nem csak az olvasás. a kulcs talán abban rejlik, hogy rövid kis bejegyzések lesznek ezek, és ahogy manó engedi, úgy lesznek hosszabbak. Szóval nem tűnök el és még aktívabban mesélem majd el nektek, és mindenkinek mivel is telnek a mindennapjaink, így az sem kizárt hogy pár mesekönyv ajánlást is találtok ezentúl az oldalon. Ebben nagyon komoly kis segítségem lesz most már. :)

Megjegyzések