Christelle Dabos: A tél jegyesei

Melissa Hill - Míg el nem felejtem

 Melissa Hill - Míg el nem felejtem

Abby-t nagyon megviseli, hogy élete szerelme elhagyja egy másik nô miatt. Napjai nehezen telnek, szenved az egyedülléttől  Aztán egy nap szerencsétlen baleset éri, amitôl károsodik a hosszú távú emlékezete. Ironikus módon mindenre emlékszik, ami a baleset elôtt történt, de az orvosok szerint új emlékeket már aligha fog tudni elraktározni. Abby nem fogadja el a diagnózist, felveszi a harcot az emlékezete leépülése ellen. Családja és 
barátai kiállnak mellette, amiben tudják, segítik. Abby az ô támogatásukkal készít egy listát azokról a dolgokról, melyeket mindig is szeretett volna 
megtenni. Elkezd élni és élményeket gyûjteni, sôt, egy új sze relem esélye is megjelenik a színen…

Hát ez az idő is elérkezett. Ez az első könyv amit nem tudtam végigolvasni, amióta ezt a blogot vezetem. Egy kedves tapasztalt ismerősöm azt mondta, ha az első 15oldal után nem lelkesülsz be, kár is folytatni. Időpocsékolás, hiszen ki tudja hány izgalmas regényről csúszol le addig amíg ezen keresztül rágod magad. A 30. oldalig bírtam. nem ment tovább, olyan szinten nem ment tovább, hogy a főhősnő Abby, szabályosan idegesített.
Az a fajta személyiség, akivel nem is szeretnél elkezdeni beszélgetni, mert semmire sem reagál jól, mindenre fujjog, nem szereti az új dolgokat. Mindenről ami nem megszokott elkönyvelte magában, hogy csak rossz lehet. Ezen a vonalon elindulva, nem megy vásárolni, mert kövér és biztosan mindenki rajta röhög közben. Szerelmi csalódása van ezért a munkába menekül, ezt még megértem. De hogy nem mer kipróbálni új ételeket, azt már nem. Jah az új étel az a parmezán, vagy a gombás csirke, ami szerinte gusztustalan. A barátnői megpróbálták kibillenteni mélységes depressziójából, ezért elhívták Dubaiba. Dee neeem, mert a repülő biztosan vele fog lezuhanni, mert az ex-e szerint, a pilóták nem is tudnak vezetni. Ez még csak a könyv eleje volt, én tudom, és az alap történet nagyon felkeltette az érdeklődésemet. De nem tudtam akkor eljutni a jó részéig, mert már most halálra idegesített. Valamint, helyesírási hibát is találtam benne. Szóval ennyi volt. Nem kínzom magam tovább.
Ez az a könyv volt most, amiéért nagyon hálás vagyok, hogy nem kellett megvennem, mert most még dühösebb lennék, ha kifizettem volna minimum 2500Ft-ot, de néhány oldalon ahogy láttam akár többet is. 
1 pontot fogok rá adni, mert szép a borítója.

Gigi ajánlási fok: 1/5

Megjegyzések