Christelle Dabos: A tél jegyesei

Csakazértiselolvasom :)

Vágyódások

Nem vesztem ám el, egyszerűen és szó szerint is behavazódtam. Az utóbbi időben felgyülemlett a tenni valók sora, és így természetesen a legkedvesebb dologra, az olvasásra nem maradt egy szemernyi időm sem. A könyvek pedig csak gyűlnek és gyűlnek az éjjeli szekrényemen amiket mindenképpen szeretnék elolvasni, és az élményeimet pedig itt megosztani veletek. Azt kell, hogy mondjam nincs is annál borzasztóbb dolog, mint amikor az embert a kedvenc időtöltésének tárgyai veszik körül nap mint nap. Itt a kis antikváriumban, ahol dolgozom nem telik el úgy nap, hogy ne akadna egy újabb izgalmas könyv a kezembe. Az évnek egyébként ezt az időszakát szeretem a leginkább. Imádom a havat, szeretem nézni a hóesést, vagy sétálni a hulló hópelyhek között egy pohár gőzölgő forró csokoládéval. Ennél már csak egy ici picit jobb, ha a meleg szobában a kedvenc almás-fahéjas teámmal a kedvenc fotelemben üldögélve olvashatok. De most pont ez az, amire nem jutott időm. 
Arra gondoltam tehát, hogy megosztom veletek, mik azok a könyvek, amiket mégis muszáj volt már megvennem, és hazavinnem, és most arra várnak, hogy elolvassam őket. Erre a karácsonyi pihenés, és a szilveszteri buli helyett, mindenképpen időt szánok. 

1. Lucy Maud Montgomery - Váratlan utazás

Már bele is fogtam, és nagyon tetszik. Emlékszem gyerekkoromban nővéremmel néztem a sorozatot, és akkor is magával ragadott a szereplők bája, a táj szépsége. Szerencsére azért már kellően megfakultak az emlékeim a sorozatról, így átadhatom magam a képzelőerőmnek, és új utazásba kezdhetek Avonlea-ba.  Élvezem a külön álló mégis összekapcsolódó történetet, ahogy a szereplők egymáshoz fűződő viszonya alakul. Kicsit féltem tőle, hogy majd nem fog lekötni, de olyan jókat mosolygom Saran és Hatty nénin. :) Azt hiszem már csak miatta is megéri elolvasni a könyvet, sőt a második rész is a polcon várja, hogy elővegyem.

2. F. H. Burnett - Titkos kert

Természetesen nem bírtam ki és ebéd szünetekben beleolvasgattam már. Valamikor láttam a filmet és mikor a kezembe akadt a könyv, ismét az az érzés fogott el, hogy ezt nekem el kell olvasnom, és ezt hiszem ebben sem fogok csalódni, hiszen tele van érzelmekkel, gyermeki bájjal. Van mondanivalója, vagyis pont nekem való lesz. :) 




Ők az első számú jelöltek most, de a polcomon van már, szintén Montgomery-től az Anne sorozat első része, Joanne Harris Rúnajelek, valamint a Partvidékiek című kötete. Szépen kivárja a sorát, Stephenie Mayer - Burok című, halálra dícsért regénye. Ezek azok amik most a legjobban érdekelnek, de sosem lehet tudni mit hoz a holnap, mit rejt magában a holnapi első könyves doboz, amit a boltban a polcra kellene kitenni, mégis Ági szerzeményei között találja magát. :)
Egy olvasni szerető embernek, antikváriumban dolgozni felér az anyagi csőddel. :) Persze megéri, mert hatalmas boldogságot is jelent, mikor már a magaménak tudhatom a megtalált kincsemet. 
hamarosan tehát visszatérek immár ténylegesen könyvélményekkel gazdagabban.

Megjegyzések